Pallen

Steg 1: sandpappra pallen

20131022_143628

Steg 2: måla pallen

20131023_144245

Steg 3: placera pallen

20131101_144713

Idag har syskonbarnen en plastpall från IKEA, vi hade en träpall som vår far gjort i slöjden. Han måste ha målat den blå för att den skulle smälta in på toaletten på övervåningen som gick i blått och som min bror och jag hade för oss själva. Vi använde pallen flitigt, vi stod på den när vi borstade tänderna. Nu när pappa dött sa min bror: ”Jag tycker att du ska ha den och måla den vit.” Jag tog honom på orden.

Kommentera

