Vannas träningskoppel

DSC_0026Det kom idag med posten. Jag har beställt såna här egentillverkade halsband några gånger och alltid blivit missnöjd, men den här gången tror jag att jag vill ha ett till! Det ska vara smalare runt halsen och utan bling-bling. Detta är trots allt lite bökigt att stoppa i fickan. (Materialet är ”stelt”.) Och så ska det inte vara svart i – så att det lyser upp hela Vanna! (Från början skulle jag haft glow in the dark-grönt istället för svart, backade när jag insåg att det skulle kosta en hundralapp till.) Jag tycker ändå att detta blev j ä t t e f i n t vilket jag meddelat den 20-åriga talangen.

DSC_0097

Det är alltså ett träningskoppel (retrieverkoppel) fast utan strypfunktion.

3 thoughts on “Vannas träningskoppel

  1. Synd att man inte behärskar flättekniken och är konstnärligt lagd, då kunde man ha det som en lukrativ bisyssla. Men jag har ju inte ens någon huvudsyssla.

Kommentera

