Allsvensk premiär

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Drygt tretusen tappra själar hade tagit sig till Falkenbergs IP när de gula mötte Gefle. Jag tog med mig min bror och brorson eller om det var de som tog med sig mig. Det gick inte så bra. Fet förlust. 0-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det blir nog svårt utan Henke. Men vi ska inte deppa ihop. Det är 29 matcher kvar!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Apropå deppa ihop är jag fortfarande ganska ihopdeppad. Den tunga känslan vill inte gå ur kroppen. Igår uppskattade jag min livslust till 2,7 på en 10-gradig skala.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eländet med Vanna har satt ner mig plus alla andra bekymmer.

Kommentera

