Vi som älskar Läckö

Läckö slott finns inte med på listan över de tio platser man bör ha sett innan man dör, men det hindrar inte att det borde. Se Läckö och sedan dö!

De har så fint dass på Läckö! Dörren alltså:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 Rena rama 1600-talet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Snygga fönster också

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Magnus Gabriel – gamle vän!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vanna fick inte följa med in i köket

Därmed fick hon heller inte se fånghålan

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På Läckö har tiden bokstavligen stannat

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På Läckö drog jag i kopplet men på Munkängarna höll jag mig i skinnet – där fanns ju inget vatten. Då tog matte av mig kopplet. Det hade varit mycket bättre om hon gjort tvärtom. /Vanna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Torr som fnöske! 😦 /Vanna

4 thoughts on “Vi som älskar Läckö

  1. Hela Vänern låg för mina tassar! Till ingen nytta. Jag säger till matte att det är som om hon skulle gå på restaurang utan att äta – bara sitta där och glo. /V

  2. Månn’ ädlare att lida och fördraga ett bittert ödes styng och pilar eller att ta till vapen mot ett hav av kval och göra slut på dem med ens? /Shakespeare

Kommentera

