Vanna sprider väldoft

Ibland sprider Vanna allt annat än väldoft (som när hon fiser äpple eller har rullat sig i kadaver) men när hon är nyschampad tänker jag varje gång: Varför gör jag inte detta oftare? Dels blir pälsen härligt fluffig, dels går hon omkring och sprider väldoft i hela lägenheten! Som är lika nystädad som Vanna är nyschampad. Och nyfriserad.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ni ser själva så vacker jag är! /Vanna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dagen till ära får ni även se mig med en banan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bonus: fasan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Vanna sprider väldoft

  1. Vanna é dam i sin bästa år. Så glansig pälsen är. Du ger mig dåligt samvete beträffande gänget & då speciellt beträffande Nelly, men vad gör det om hundra år. Ler &

    Ha de gott fr oss på ön

Kommentera

