Tungt att jogga

Det var lite tungt att jogga idag, det kanske beror på att det var sju veckor sen sist? Färre kan det knappast ha varit. Under tiden jag joggade funderade jag på det faktum att jag aldrig någonsin skulle kunna jogga regelbundet flera gånger i veckan, inte ens regelbundet en gång i veckan (vilket var min våldsamt överdrivna förhoppning). Jag har helt enkelt ingen sådan energi och ingen möjlighet att uppbåda en sådan energi. Men det var mest i början det var tungt, lagom tills vi skulle gå i mål hade jag fått upp ångan.

Kommentera

