Det är då man vill få gömma sig

och gråta som ett barn: när man tappat bort bilnycklarna i skogen. Och det är då man önskar att man var heltidsanställd sen tjugo år tillbaka som alla andra.

screenshot_2016-10-16-18-09-55

Hela helgen har jag gått och stirrat ner i marken = löven. Jag har känt en nästan fysisk saknad efter mina elektroniska bilnycklar. Jag älskar dem! Och hatar mig själv.

screenshot_2016-10-16-18-10-14

Ni har väl också polare som tycker att ni ska lägga er ner och dö? Höhö.

the_scream

För inte så länge sen fick jag betala 3 000 till Försäkringskassan, sen blev Vanna akut sjuk och nu detta. Jag har en annan jättefet utgift framför mig och får inte in några pengar. Gud, om jag ändå varit religiös och hade kunnat ringa upp Jesus.

2 thoughts on “Det är då man vill få gömma sig

  1. Detta är på temat ”allt-skit-på-en-gång-så-att-man-ska-mosas-rejält”. Mycket dystert. Hoppas det löser sig med både pengar och nycklar.

Kommentera

