Vanna älskar William

Ända sen jag köpte William – eller Willie som vissa säger – har Vanna älskat honom. Jag har placerat honom högst uppe på bokhyllan så att hon inte ska älska sönder honom (man vet aldrig) med sin intensiva kärlek. Han kostade ändå 149 danska.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ska jag ta ner William? säger jag till Vanna när jag vill göra henne extra lycklig. Då strålar hennes ögon på ett obeskrivligt sätt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hennes förslag är att man byter ut alla dummies på WT mot William för att, som hon säger, ”få fart på alla slöa labbar”. Om man vill variera sig kan man ha George (Washington) eller Abraham (Lincoln) eller någon annan. De får symbolisera kråkor och kaniner.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Igår när jag hade gömt en boll i skogen och satte mig bredvid henne och viskade ”sök”  tänkte jag på hur fascinerande det är att hon kan gå från noll till hundra kilometer i timmen på bara två sekunder. Det värsta är att hon rivstartar i lägenheten också.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag vill att ni särskilt noterar Williams vackra stövlar. Äkta skinn!

2 thoughts on “Vanna älskar William

Kommentera

