Hjärtared

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi klafsade runt i skogarna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Självklart skulle Vanna rulla sig i bajs dan efter att jag schamponerat henne. Det hade varit bättre hon ätit upp det. Även om det också hade varit skit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag väntar på min skinka! Och så väntar jag på att bli friserad. /V

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det var inte så mycket folk på Gekås idag. Det roligaste jag köpte var en kruka av björknäver. Förra gången råkade jag se att någon hade ”äkta fårskinn” i sin vagn – det lyste med sin frånvaro nu. Men jag hittade finfina överkast! Efteråt kunde jag inte låta bli att gå ner till sjön där Inka och jag brukade härja. Det var innan de skaffade belysning.

Kommentera

