Fåren har lammat

Fåren har lammat…

…på Öströö fårfarm

Fem månader gammal westie

Briard

I Emmas trädgård blommade påskliljorna…

Detta bildspel kräver JavaScript.

…och bakom Emmas stuga hittade vi en barrskog

För snart ett år sen besökte jag Blenheim Palace och när jag gått både i och utanför slottsparken var jag så varm om fötterna att jag blev tvungen att ta av mig skorna och sätta mig och vila. Nu tog jag av mig stövlarna.

Det blåser i träa ida’

*katt bland hermelinerna*

Hejhej

Öströö säteri

Jag köpte årets första glass(båt)

Kommentera

