Nej nu jävlar

Ostbågar? Vill de att min hund ska dö fetmadöden?

Visserligen får hon alltid lite chips när jag äter chips men som regelbundet inslag i träningen? Där går fan – ursäkta att jag svär – gränsen.

Mana ska försöka hitta en leksak som hunden tycker särskilt mycket om och bara använda den i träningen. Hm…

Det enda jag kan komma på som Vanna tycker särskilt mycket om är William. Om jag vill göra henne lite extra glad tar jag ner honom till henne. Jag har känt mig tvungen att placera honom på ett säkert ställe just för att hon inte ska älska ihjäl honom. Det är trots allt tidernas största författare vi pratar om här. Ingen liten bypoet!

2 thoughts on “Nej nu jävlar

  1. Klart William ska hänga med på träningen! Misstänker dock att hans insats där kan bli ganska kortvarig. Han ser ju inte direkt ut att hålla som en kampfläta eller så.

Kommentera

