Vanna the Flatcoated Retriever

Jag har inte kunnat lära Vanna the Flatcoat att släcka lampan, hon når inte upp. 😦 Inka the Curly som var närmare 70 cm hög kunde springa och släcka lampan i hallen när man stod i köket. (Inte tvärtom.)

Balto the Curly Coated Retriever kan gå på fötterna (1:45 i filmen). Det fick jag för mig att jag skulle lära Vanna en gång men som vanligt blev det aldrig färdiginlärt. Hon halkade bara av fötterna. Jag tog på mig foppatofflor för att hjälpa henne men vi kom inte längre än att hon med mycket möda kunde kliva upp.

Nu fick jag för mig att testa igen. Vi kan fortfarande inte gå, men vi kan stå!

2 thoughts on “Vanna the Flatcoated Retriever

Kommentera

