Delad tredjeplats

Jag, Vanna, kom på tredje plats av sjuttionio deltagare eller i själva verket fem. Med andra ord kom jag sist eftersom vi var tre som kom trea. 😦 😦 😦 Fel flatte vann.

Hade jag inte misslyckats på utomhussöket hade jag mycket väl kunnat vinna. Där förlorade jag 25 poäng. Tre minuter gick utan att jag hittade gömman i stenröset. Rättare sagt hade jag väl doften i näsborrarna men jag fick liksom ingen träff. Det fick inte Basse heller och inte Dora. 

Matte var fett nöjd med fordonssöket, äggkartongsöket (även kallat behållarsöket) och inomhussöket. Som jag sniffade! 

Men nu är jag trött

Kommentera

